11 Aralık 2010

yılbaşı mimi


Yeni yıla gireceğiz önümüzdeki haftalarda. ''Kızımın Cicileri'' blogunun sahibi sevgili Emine bana bir mim göndermiş yeni yılla ilgili .İşte benim cevaplarım;
Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorusun?
Yeni yıla ailemle eşimle ve çocuklarımla , sıcak bir ortamda elimde örgüm çocuklar ortada koşturup beni hop oturtup hop kaldırırlarken:))) girmek istiyorum .Başka türlüsü olmaz çünkü.
Yeni yıldan beklentileriniz neler?
Yeni yıldan herkesin istediği şeyleri istiyorum, sağlık, mutluluk huzur, bir milyon dolar , lira da olur :)))
Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?
Yeni yılda yapmak istediğim şeyler o kadar çokk ki , hangi birini yazayım bilmiyorum.Birkere çalıştığım okulda müdür yardımcısı olma ihtimalim var, eğer olursam yapılacaklar listem çok uzun, sonra evde yapmak istediğim değişiklikler var , büyük oğlanı anaokuluna yazdırmak istiyorum ama yaşı konusunda endişelerim var, kilo vermek istiyorum istiyorum vereceğim şu mendebur kiloları .Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin hepimize .
Yeni yıl sence ne demek?
Yeni ve taze başlangıçlar.
Yeni yılda ne olursa cok mutlu olursun?
Yeni yılla ilgili çook büyük beklentilerim yok aslında , sadece şu '' canlı para'' yarışmasına katılıp 1 milyonun tamamını alıp gelmek istiyorum :)))
Yeni yıla dair mesajın nedir?
Allah herkesin istediğini hayırlısıyla nasip etsin, gerçekten biz bazen isteriz ama hayırlı olup olmadığını yalnızca O yüce Yaradan bilir.
Ben de bu mimi sevgili zeynep 'e gönderiyorum.

5 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

Allah gönlüne göre versin.. yeni yıldan beklediğin her şey gerçekleşir inşallah..

Unknown dedi ki...

Örgü örmek :)
Ben de isterim öyle girmek:)
Çok zevkli oluyor..
Yeni yılda tüm dileklerin gerçekleşir inşallah..Hayırlısı ile tabi:)
Resim de çok güzelmiş..
Mutlu pazarlar diliyorum..
sevgilerimle..

orgu delisi dedi ki...

Sevgili Emine ve Zeliha güzel dilekleriniz teşekkür ediyorum, yeni yılda Allah hepimize güzellikler nasip etsin İnşaallah.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

beni kırmayıp, mimimi yanıtladığın için teşekkürler...

orgu delisi dedi ki...

Rica ederim eminecim.