19 Nisan 2009

çiçek yapılışı


Çiçekli battaniyenin üzerindeki çiçeklerin yapılışını resimledim. Bu çiçeklerle farklı şeyler de örülebilir.Mesala ben artan çiçek motiflerle çanta yapmayı düşünüyorum.
Yapılışı anlatalım:1.yeşil motifin ortasına ikişerli zincir çekip batarak altı yapraklı çiçeğin alt bölümünü oluşturuyoruz.
2.Her ikili zincirin içine 4 trabzan yapıp iki zincir çekip batıyoruz.
3.Üstteki yaprakları tamamlayınca, bir zincir çekip çiçeğin arkasına batıyoruz.
4.Üsteki çiçek için yaptığımız zincirlerden ,üç zincir çekerek aynı yerlere batarak yapıyoruz.
5.Bu zincirlerin de üzerine sırayla 5 erli trabzan yapıp iki zincir çekip batıyoruz. böylece alttaki yaprakları da yapmış oluyoruz.

Hadi kolay gelsin.

6 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

hep istiyordum bunların yapılışını görmek ..teşekkürler ..sevgiyle kal...

kubra zeynep kara dedi ki...

böyle bakınca sanki kolaymış gibi.ama onlarca yapıp eklemesi gerçek manada sabır işi:))
ellerinize sağlık

Çeyiz Hazırlıkları dedi ki...

çok güzel bir motifmiş renklerde birbirine yakışmış ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Selamlar güzel kardeşime güzel ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ediyorum.Çiçek yapımı içinde ellrine sağlık çok hoş ve yarralı bir tarif olmuş.
Sevgilerimi yolluyorum.
Görüşmek üzere

Nurgül dedi ki...

ayrıntılı resimler için teşekkürler:)

Annekaz dedi ki...

çok güzel bir çalışma aşağıda da bitmişi muhteşem ellerinize sağlık..kolay gibi görünse de sabır işi..